امام جمعه چناران:

اعدام شیخ نمر یک خودزنی بزرگ برای حکومت عربستان است

امام جمعه چناران بیان داشت: دولت آل سعود با اعدام شیخ نمر تیر خلاصی را به حکومت خودش می‌زند و سبب تزلزل پایه‌های حکومتی آل سعود می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۸۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چناران با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: یکى از دلایلى که جمهورى اسلامى ایران توانسته در منطقه و خاورمیانه اثرگذار باشد و براى ملت‌های مظلوم و ستمدیده دنیا امید ایجاد کند، روحیه مبارزه با استکبار و ایستادگى در مقابل ظلم و جور و مستکبران ملت است.

امام جمعه چناران با اشاره به حضور جک استراو در ایران گفت: جک استراو در دهه 1380 وزیر خارجه انگلیس بود و در اتخاذ سیاست‌های خصمانه علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران سهم داشته است.

تاجی بیان داشت: وی که از روز یکشنبه هفته گذشته به همراه خانواده خود وارد ایران شده و تاکنون به شهرهای تهران، یزد، اصفهان و شیراز سفر کرده است، همان کسی است که در کارنامه خود فشار علیه جمهوری اسلامی ایران در پرونده هسته‌ای را به ثبت رسانده است.

وی به زمزمه های حکم اعدام روحانی شیعی برجسته عربستان اشاره کرد و گفت: اعدام شیخ نمر یک خودزنی برای حکومت عربستان است و دولت آل سعود با اعدام شیخ نمر تیر خلاصی را به حکومت خودش می‌زند و سبب تزلزل پایه‌های حکومتی آل سعود می‌شود.

تاجی به درماندگی آل سعود در ادامه جنایات در یمن اشاره کرد و گفت: آل‌سعود و هم‌ پیمانانش که برای سلطه بر یمن دست به هر جنایتی زده و نتیجه نگرفته‌اند،‌ این بار مزدوران شرکت بد نام (بلک‌ واتر) را تحت پوشش «سربازان کلمبیایی» به خدمت درآورده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها