فرماندار پلدختر خبر داد:

سیلاب شبکه آب منطقه «زیودار» پلدختر را قطع کرد/آب‌رسانی با تانکر

فرماندار شهرستان پلدختر از قطع شبکه آب رسانی منطقه زیودار این شهرستان بر اثر سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۹۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، درمنان با اشاره به وقوع سیلاب در شهرستان پلدختر اظهار داشت: متاسفانه بر اثر سیلاب برخی از روستاهای این شهرستان دچار خسارت شد.

وی با بیان اینکه بر اثر بارش های شدید باران طی روزهای گذشته شاهد آبگرفتگی شدید در سطح معابر شهری و روستایی شهرستان پلدختر بودیم عنوان کرد: این امر موجب خسارت به برخی روستاهای پلدختر از جمله روستای «سرنجه» با طغیان رودخانه در این روستا و تخریب کامل راه ارتباطی این روستا و همچنین روستای «لیت بر» با منطقه زیودار شده است.

فرماندار شهرستان پلدختر با اشاره به خسارت سیل به بخشی از شبکه مخابراتی منطقه زیودار و همچنین آبگرفتگی منازل روستایی این منطقه تصریح کرد: همچنین در پی این سیلاب شاهد خسارت به بخش کشاورزی و باغات این منطقه نیز بودیم.

درمنان با اشاره به قطع آب آشامیدنی منطقه زیودار شهرستان پلدختر ادامه داد: در حال حاضر آب آشامیدنی این منطقه از طریق تانکر تامین می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام نیروهای امدادی شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند گفت: خوشبختانه تا این لحظه تلفات جانی بر اثر وقوع سیلاب در شهرستان پلدختر نداشته ایم اما به بخش کشاورزی، شبکه برق، آب و مخابرات این شهرستان خسارت وارد شده است
ارسال نظرات