معاون رئیس جمهور:

اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارت های سیل لرستان در بودجه سال آینده تخصیص می یابد

معاون رئیس جمهور گفت:اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارت های سیل لرستان در بودجه سال آینده تخصیص می یابد.
کد خبر: ۸۵۸۷۰۰۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، از نوبخت در جلسه ستاد بحران استان لرستان که در کوهدشت برگزار شد، با اشاره به اینکه از فردا بنیاد مسکن ارزیابی های دقیقی را از خسارت های ناشی از سیل به عمل می آورد گفت: اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارت های سیل لرستان در بودجه سال آینده تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه باید بازبینی لازم برای ایجاد زیرساخت های حداقلی جهت پیشگیری از حوادث مشابه صورت پذیرد ادامه داد: قطعا اگر گرفتاری ها و ناکامی های مردم کوهدشت را به استحضار رئیس جمهور برسانم ایشام منقلب خواهند شد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید تمام دستگاههای تلاش خود را برای برقراری زیرساخت های آسیب دیده از سیل به کار بگیرند گفت: بودجه تمام طرح هایی را که امسال عملیات احداث آنها به پایان می رسد را اختصاص داده ایم.

نوبخت ضمن قدردانی از حضور به موقع و پیگیری های مجدانه استاندار لرستان در سیل جاری شده در این استان اضافه کرد: پیگیری ها و سمجات استاندار باعث شد برنامه حضور بنده در کوهدشت عملی شود و از نزدیک شاهد خسارات این سیل باشم.

لازم به ذکر است؛ فریدون مشاور ارشد رئیس جمهور، ملکشاهی نماینده و حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت و دیگر مسئولان استانی نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار