خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص) شیراز:

«افزایش معنویت» از اهداف اصلی اردوهای راهیان نور دانش آموزی است

سرهنگ حسینی با اشاره به تاثیر فضای معنوی و محتوای سفرهای راهیان نور بر زائران گفت: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی و راه حل موثر مقابله با تهدیدات و هجمه فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۸۷۰۰۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، همزمان با آغاز سال تحصیلی 94-95 با برنامه ریزی های صورت گرفته 60 هزار دانش آموز استان فارس در قالب اردوهای راهیان نور از سرزمین های دفاع مقدس بازدید خواهند نمود، امسال 5200 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز در اردوهای راهیان نور حضور خواهند داشت.

سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در حاشیه مراسم اعزام 500 نفر از دختران دانش آموز مقطع متوسطه ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز گفت: 500 نفر از دختران دانش آموز در این مرحله از اعزام راهیان نور دانش آموزی به منظور پاسداشت ایثارگری رزمندگان و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان و نوجوان انقلاب اسلامی با مناطق عملیاتی و شهدای دفاع مقدس و همچنین تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای دفاع مقدس، از سوی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز به سوی مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شود.

وی با اشاره به اینکه این اعزام با استعداد 12 دستگاه اتوبوس انجام می گیرد، گفت: دانش آموزان حاضر در کاروان راهیان نور دانش آموزی طِی این اردوی سه روزه از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور نظیر منطقه عملیاتی فتح المبین، شلمچه و هویزه بازدید خواهند نمود.

وی در ادامه صحبت هایش به برنامه ریزی های انجام شده و دوره های آموزشی برگزار شده برای خادمان شهدا و راویان راهیان نور اشاره نمود و افزود: آشنایی با ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، آشنایی با سیره شهدا بخصوص شهدای استان فارس و مهم تر از همه افزایش معنویت و تقویت بنیه دینی و انقلابی دانش آموزان از اهداف اصلی راهیان نور دانش آموزی می باشند.

سرهنگ حسینی در ادامه صحبت هایش با اشاره به تاثیر فضای معنوی و محتوای سفرهای راهیان نور بر زائران گفت: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی و راه حل موثر مقابله با تهدیدات و هجمه فرهنگی دشمنان است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به حضور مداحان، راویان و خادمان شهدا در اردوهای راهیان نور درباره برنامه های جانبی پیش بینی شده برای این سفر گفت: علاوه بر برنامه های اصلی، اجرای مسابقات فرهنگی-هنری، مشاوره دینی و خانواده، پخش مستندهای دفاع مقدس و اهدای بسته های فرهنگی و کتاب های دفاع مقدس به زائران از جمله برنامه های جانبی پیش بینی شده برای این سفر است.

دانش آموزان متقاضی حضور در این سفرهای معنوی می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانش آموزی در مدارس برای ثبت نام اقدام نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار