خبرهای داغ:
محمدی
با بدرقه فرماندهان سپاه و مسئولان آموزش و پرورش صورت گرفت:
گروهی از دانش‌آموزان دختر ناحیه چهارم اصفهان صبح امروز با بدرقه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه و آموزش پرورش استان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۷۰۱۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، هشت کاروان از دانش‌آموزان دختر اصفهانی به اردوهای راهیان نور با بدرقه مسئولانی از سپاه و آموزش و پرورش و از مقابل گلستان شهدای اصفهان اعزام شدند.

دانش‌آموزان شرکت کننده در این اردوها ضمن استفاده از برنامه‌های فرهنگی، از یادمان‌ها و زیارتگاه‌هایی همچون طلائیه، اروندکنار، هویزه، معراج الشهدای اهواز و موزه دفاع مقدس خرمشهر طی دو روز بازدید می‌کنند.

به همراه هر یک از این کاروان‌ها یک نفر راوی، یک نفر روحانی و دو نفر فرهنگی که همگی کلاس‌های آموزشی ویژه این اردوها را پشت سر گذاشته‌اند، اعزام می‌شوند.

در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است 53 هزار دانش‌آموز دختر و پسر از استان اصفهان به جنوب کشور اعزام ‌شوند که از این میزان 23 هزار دانش‌آموز تا پایان سال برای اعزام به این مناطق در نظر گرفته شده است.

بر اساس گفته‌های مسئولان بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برای نخستین‌‌بار دانش‌آموزان اصفهانی از 20 فروردین‌ماه سال آینده لغایت 20 اردیبهشت‌ماه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ 63042 / 


ارسال نظرات
پر بیننده ها