امام جمعه اشکذر:

آمریکا پرچمدار دشمنی با ایران است/ دشمنی آمریکا با ایران پایان ناپذیر است

امام جمعه اشکذر پرچمدار نقشه های شوم علیه ایران را آمریکا دانست و اضافه کرد: همه کودتاها، جنایاتی که منافقین انجام داده اند و هر جایی که آمریکا احتمال داده است که میتواند علیه کشور ایران قدمی بردارد کوتاهی نکرده است و در همه این صحنه ها آمریکا پرچمدار مخالفت با ایران بوده است.
کد خبر: ۸۵۸۷۰۱۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از تمام کسانی که در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) مجالس عزاداری برگزار کردند گفت: امسال در مقایسه با سال های قبل مراسم عزاداری در اشکذر با نظم بهتری  برگزار شده بود که من از تمامی دست اندرکاران کمال تشکر را دارم.

حجت الاسلام و المسلمین طالبیان در ادامه به ۸ آبان سالروز شهادت نوجوان شهید حسین فهمیده اشاره کرد و افزود: این روز را به عنوان روز بسیج دانش آموزی نامگزاری کردند تا دیگر دانش اموزان هچون این شهید والا مقام، مدافع اسلام و ارزش های اسلامی باشند.

امام جمعه اشکذر ادامه داد: امروزه این نوجوانان هستند که باید بدانند کشور در چه وضعییتی قرار دارد و باید بدانند که امروزه چه خطر هایی کشور و دین را تهدید میکند.

وی به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا از سیاست های قطعی نظام جمهوری اسلامی بوده است و خواهد.

طالبیان افزود: امروزه مقام معظم رهبری بزرگترین خطر برای امت اسلام و کشور ایران را آمریکا میدانند.

امام جمعه اشکذر پرچمدار نقشه های شوم علیه ایران را آمریکا دانست و اضافه کرد: همه کودتاها، جنایاتی که منافقین انجام داده اند و هر جایی که آمریکا احتمال داده است  که میتواند علیه کشور ایران قدمی بردارد کوتاهی نکرده است و در همه این صحنه ها آمریکا پرچمدار مخالفت با ایران بوده است.

وی ادامه داد: اگر کسی به این نتیجه رسید که آمریکا و هم پیمانانش دیگر دشمن شما نیست آن روز یقین پیدا کنید که فرآن دروغ میگوید که آن روز نخواهد آمد و حرف قرآن کریم این است که دشمنی این ها از عمق وجودشان است و کینه ایی که در دل ایشان است بسیار بیشتر آن چیزی است که بروز میدهند.

طالبیان دشمنی آمریکا و پیروانانش از عمق وجود دانست و گفت: دشمنی این کشور ها نسبت به کشور ایران و هرکشور اسلامی دیگری  کم نخواهد شد و کسانی که آمریکا و همپیمانانش را دوست خود میدانند واقعا باید کور باشد البته مذاکره با آنان مشکلی ندارد ولی نباید این کشور ها را دوست خود دانست چون مطابق گفتار قرآن دشمنی آنان پایان ناپذیر است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار