عصر روز گذشته دو موتورسوار به ماشینِ شخصیِ حامد زمانی حمله کردند.
کد خبر: ۸۵۸۷۰۲۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،  عصر روز گذشته جمعه 8 آبان 1394 دو موتورسوار ناشناس به ماشین شخصیِ حامد زمانی حمله کردند و شیشه ماشین او را شکسته و به ماشینش خساراتی وارد کردند. خوشبختانه در این رخداد حامد زمانی آسیبی ندید.

زمانی در این‌باره می‌گوید: ساعت نزدیک 4 بود که در یکی از فرعی‌های شریعتی ماشینم را پارک کردم. می‌خواستم از سوپر مارکت خرید کنم. به محض پیاده شدنم صدای ترکیدن شیشه ماشین را شنیدم. دونفر که سوار بر موتور بودند با چیزی شبیه به دیلم که اندازه خط‌کش بود، شیشه سمت شاگردِ ماشین را شکستند. شاید فکر می‌کردند کسی در ماشین هست که آن طرف را زدند.

چند روز پیش هم خبر حمایتِ امیرحسین مقصود‌لو(امیر تتلو) از حامد زمانی بر سر زبان‌ها افتاد. دو خواننده‌ای که در دو ژانر متفاوت کار می‌کنند اما هر دوی آنان همواره مورد هجمه‌ی برخی‌ها قرار می‌گیرند.

تتلو در صفحه اینستاگرامش متنی را در حمایت از حامد زمانی منتشر کرده و زمانی را به عنوان خواننده‌ای که کارش را خوب بلد است مورد حمایت قرار داده است. تتلو خود و حامد زمانی را با خصوصیت‌هایی متفاوت توصیف کرده و تاکید کرده که هر دوی آنها باید بتوانند بدون هیچ هجمه‌ای کارشان را انجام دهند. او چندی پیش با خواندن سرودی درباره انرژی هسته‌ای خبرساز شده بود.

ارسال نظرات