یک کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: در تحریم و حل مشکل تحریم، طراحی دشمن این است که کشور را وابسته به خود کند.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۴۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی در یادواره شهدای کاهه خلیل آباد  که شب گذشته با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسئولین در حسینیه این روستا برگزار شد، اظهار داشت: برخی افراد که تحت تاثیر افکار دشمن و استکبار هستند با نفوذ در خبرگان رهبری به دنبال تضعیف رهبری هستند

وی با بیان اینکه حسین زمان، ولی فقیه است خاطر نشان کرد: نباید ولی فقیه را تنها بگذاریم، بصیرت یعنی اینکه شمر در جنگ صفین در کنار حضرت علی (ع) جانباز شد ولی در کربلا، امام حسین(ع) را به شهادت رساند.

خسروی با بیان اینکه دشمن طراحی های زیاد و متنوعی در زمینه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای نفوذ به کشور کرده است، تصریح کرد: ما باید راه های مقابله با نفوذ را به درستی بشناسیم تا بتوانیم از نفوذ دشمن در زمینه های مختلف جلوگیری کنیم.

وی همچنین در ادامه اذعان نمود: امروز یکی از طراحی های دشمن برای نفوذ، مشکل اقتصادی است و راه مقابله با آن به فرموده مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی است.

این کارشناس مسائل سیاسی نگاه به بیرون برای حل مشکلات اقتصادی را عقیم و بی نتیجه خواند و تاکید کرد: ۳۰ سال است که دشمن ما را تحریم کرده است و ما باید از منابع داخلی خود و به همت جوانان خودمان، مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایشات حضرت علی (ع) اگر احتیاج خود را پیش دشمن ببریم خود را اسیر دشمن کرده ایم، اظهار کرد: در تحریم و حل مشکل تحریم، طراحی دشمن این است که کشور را وابسته به خود کند.

این رزمنده هشت دفاع مقدس، طراحی دیگر دشمن برای تضعیف انقلاب را مسئله نفوذ برشمرد و گفت: با نفوذ بدنبال این هستند که باورهای برخی از خواص را تغییر دهند تا این خواص در جهت منافع استکبار در داخل کشور فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ در روستاها که اعتقاد محکم تری دارند بیشتر کار می کند، تاکید کرد: امسال که سال انتخابات است باید مسائل گروهی و حزبی را به خاطر منافع ملی کنار گذاشت و در یک جبهه کار کرد تا از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

خسروی با اشاره به انتخابات اسفندماه اظهار داشت: برخی افراد که تحت تاثیر افکار دشمن و استکبار هستند با نفوذ در خبرگان رهبری به دنبال تضعیف رهبری هستند؛  باید بصیرت خود را افزایش دهیم تا از نفوذ این افراد در خبرگان رهبری جلوگیری کرد.

وی در خاتمه به نامه رهبری به رئیس جمهور اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این نامه ۲۸ شرط را برای برجام مشخص کردند تا زحمات دانشمندان هسته ای ما به راحتی هدر نرود.

یادواره شهدای کاهه شامل بخش های متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه عکس و مراسم خاطره گویی توسط همرزمان شهید بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها