مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز در گفت و گو بسیج:
مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز گفت: تعلیم و تربیت بهترین اثرگزاری را در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد و مسئولین نیز باید کمر همت را ببندند و در مقابل افزایش تهاجم فرهنگی و تزریق تفکرات غربی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۰۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، یدالله لک مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص ترویج تهاجم فرهنگی در مدارس و راهکارهای مقابله با آن اظهار داشت: عدم آشنایی دانش آموزان با جوامع پیرامون خود از مشکلاتی است که در سطح مدارس نمایان است.

وی افزود: در صورتیکه نسبت به شناخت هنجارها و ارزش ها به نسل جوان و نونهال کوتاهی شود، آن ها از فضای بیرون از مراکز آموزشی بهره می برند که ماهواره ها، سایت های اینترنتی و فضای مجازی می تواند در روحیه و طرز تفکر دانش آموزان تاثیر گذار باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز آشنایی دانش آموزان با هنجارها و ارزش ها را در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی مهم دانست و گفت: تعلیم و تربیت بهترین اثرگزاری را دارد و مسئولین نیز باید کمر همت را ببندند و در مقابل افزایش تهاجم فرهنگی و تزریق تفکرات غربی تلاش کنند.

وی در پایان گفت: همانطور که نسل گذشته در مقابل دشمن ایستادگی کرد و از خاک ایران اسلامی دفاع کرد جوانان نسل امروزی و آینده نیز همین وظیفه را دارند و باید همچنان پشتیبان و مطیع امر رهبری عمل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها