مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی خواهران سال 94 استان لرستان, امروز با اعزام 830 خواهر در قالب 19 اتوبوس کلید خورد.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۸۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
سید ابراهیم حیات الغیب  با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی استان لرستان از 15 مهرماه آغاز شده است افزود: تاکنون پنج کاروان در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی برادران و یک کاروان در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی خواهران از استان لرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: کاروان های راهیان نور دانش آموزی برادران هر یک در قالب 9 اتوبوس و کاروان های راهیان نور دانش آموزی خواهران در قالب 19 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه این اردوها سه روزه برگزار می شود افزود: یادمان های اروند, هویزه, شلمچه, معراج شهدا, فتح المبین و یادمان شهدای اندیمشک از یادمان هایی هستند که مورد بازدید دانش آموزان خواهر و برادر قرار می گیرند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: طبق برنامه ریزی ها و سهمیه ای که برای استان لرستان در اعزام دانش آموزان در نظر گرفته شده است باید طی امسال 25 هزار نفر را به سرزمین های نور اعزام کنیم.
 
حیات الغیب با اشاره به اینکه تاکنون 2830 دانش آموز خواهر و برادر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند افزود: از این تعداد دو هزار دانش آموز برادر و 830 دانش آموز خواهر به سرزمین های نور اعزام شده اند.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات