مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان اعلام کرد:

آمادگی کامل استان ایلام برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۸۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ، حجت الله منصوربیگی در گفتگویی گفت: سازمان رادویی سپاه امیرالمومنین(ع) در سال 94 در راستای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در قالب کمیته فرهنگی قرارگاه اربعین استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
این مسئول اظهار کرد: در هیمن راستا اقداماتی در زمینه تهیه بسته‌های فرهنگی برای زائران و تهیه بروشور معرفی مناطق یادمانی و عملیاتی استان ایلام که در بسته‌های فرهنگی برای زائرین پیش‌بینی شده اقداماتی صورت گرفته است.
 
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: همچنین در راستای خدمات دهی به زائران برای امسال نسبت به آماده سازی اردوگاه‌های راهیان نور در شهرستان‌های ایلام و مهران و دهلران اقدامات لازم انجام گرفته است.
 
منصوربیگی ادامه داد: امکانات زیرساخت برای اسکان شبانه حداقل 1500 در اردوگاه‌های استان فراهم کرده و امادگی این را دارد که در اربعین حسینی بتواند خدمات مناسبی را به زائران عزیز هم وطن که عازم کربلای معلی هستند خدمات دهی مناسب را انجام دهد.
 
وی با اشاره به خدمات راه و ترابری سپاه نیز از به کارگیری اتوبوس‌های شرکت جوان سیر برای خدمات دهی و جابجایی زائران اربعین از تمامی شعبه‌های کشور خبر داد و گفت: از توان شرکت جوان سیر همچون سنوات گذشته به نحو احسنت استفاده می‌شود.
 
این مسئول بیان کرد: در این زمینه تعداد 350 دستگاه اتوبوس از سراسر شعب جوان سیر ایثار کار جابجایی زوار به صورت رایگان را انجام خواهند داد و این تعداد در ایام اربعین تحت مدیریت شرکت جوان سیر ایثار خدمات دهی خود را زئاران اربعین از پایانه مرزی به مهران و بالعکس و نیز در حین برگشت برای استان‌های مختلف داخلی انجام خواهند داد.
 
مدیر سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: در این زمینه علاوه بر این اتوبوس‌ها نیاز به اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز وجود دارد تا از ظرفیت آنها نیز برای خدمات دهی به زائران انجام دهند.
 
انتهای پیام/د
ارسال نظرات