مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بازدید نخستین کاروان دانش آموزان دختر چهارمحال وبختیاری از مناطق عملیاتی غرب

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 350 نفر از دانش آموزان دختر استان چهارمحال و بختیاری از شهرستان لردگان عازم مناطق عملیاتی غرب شدند.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۰۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،سرهنگ عبدالله جمشیدی گفت: اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 25 مهرماه آغاز شده و تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: مسیر این کاروان شلمچه ، دهلاویه، هویزه، اروند کنار و معراج شهدای اهواز است و همچنین شرکت درنمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان در پادگان از برنامه های اردوی این دانش آموزان محسوب می شود.
 
جمشیدی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: این دانش آموزان به منظور آشنایی بیشتر با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور عزیمت می کنند.
 
وی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را مناسبترین راهکار در ترویج و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس دانست و گفت: دانش آموزان در این سفر درس استقامت، ایستادگی و خودباوری را در بازید از مناطق عملیاتی کشوربا مرور خاطرات شهدا و رزمندگان فرا می گیرند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار