بر اساس بیانیه بسیجیان اصناف و بازار استان زنجان:

مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در امور کشور

«مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است».
کد خبر: ۸۵۸۷۳۴۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه بسیجیان اصناف و بازار استان زنجان به مناسبت روز 13 آبان به عنوان مبارزه با استکبار جهانی آمده است،حضرت امام خمینی(ره): هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانى‏ «مرگ بر آمریکا» براى او مرگ مى‏آورد(صحیفه امام ج 10 ص 373).

13آبان امسال که مصادف با ایام عزاداری سالار شهیدان است حال و هوای دیگری دارد، از یک طرف جنایات بی شمار و روز افزون آمریکا نقاط مختلف جهان به ویژه در سرزمین های اشغالی فلسطین،یمن،سوریه،عراق و ... و حمایت همه جانبه این تروریست بالذات از رژیم های مرتجع منطقه به ویژه عربستان سعودی و گروهک های تروریستی و از طرفی نقشه نفوذ آمریکا در ایران اسلامی پس از برجام با عناوین متفاوت از جمله مذاکره جلو چشمان ماست.

این بیانیه می افزاید:حضرت امام خمینی (ره) درباره خطر آمریکا فرمودند:«خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنید، نابود می شوید.» و در جای دیگر علت دشمنی آمریکا را اینگونه بیان کردند،:« آمریکای حیله گر، دشمن درجه یک است و به خون اسلام و استقلالشان تشنه است».

و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره خطر نفوذ این گونه فرمودند:«مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است».

در این بیانیه آمده است، ما اصناف و بازاران دوشادوش دیگر اقشار مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان ضمن حضور در راهپیمایی 13 آبان اعلام می داریم:

حرکت دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی یک حرکت انقلابی، عقلانی و در راستای تقویت پایه های انقلاب اسلامی بود و اصلی ترین شعار را شعار مرگ بر آمریکا می دانیم، همچنین معتقدیم اگر کشورهای اسلامی در نهضت بیداری اسلامی به ویژه مصر با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، دشمن درجه یک خود یعنی آمریکا را شناخته بودند، هرگز به وضعیت کنونی دچار نمی شدند.

از دولت محترم جمهوری اسلامی می خواهیم هوشیاری خود نسبت به خطر نفوذ بعد از برجام را حفظ نموده و بیانات و دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای برجام را کاملا نصب العین خود قرار دهند.

یکی از راه های نفوذ دشمن، نفوذ اقتصادی است که متاسفانه نشانه های بارز آن در بازار ظاهر شده است لذا اصناف و بازاریان استان ضمن هشدار نسبت به این نفوذ، آمادگی خود را برای نقش آفرینی درشکوفایی اقتصادی به ویژه در بخش تولید و با حمایت های همه جانبه دولت اعلام کرده و دستور رهبر معظم انقلاب به دولتمردان را نسبت جلوگیری از ورود هر گونه مواد مصرفی از آمریکا را یادآور می شویم.

ما هرگز فاجعه منا و کشتار هزاران مسلمان و سکوت مرگ بار مدعیان حقوق بشر به ویژه آمریکای جنایتکار را فراموش نمی کنیم و یقین داریم که دست انتقام خداوند گریبان همه عاملین این جنایت بزرگ را خواهد گرفت.

ارسال نظرات