با حضور گردان های بیت المقدس رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان قروه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۴۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح روز جمعه هشتم آبانماه پس از اجرای مراسم صبحگاه نظامی در پادگان قدس شهرستان قروه رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور گردان های واکنش سریع با حضور مسئولین شهرستان قروه در محل رزمایش برگزار شد.

سعید شعبانی در مراسم رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در اردوگاه قدس این شهرستان؛ اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور گردان های الی بیت المقدس همه ساله در شهرستان قروه برگزار می شود که هم اکنون شهرستان قروه با حضور 5 گردان در این رزمایش شرکت نموده است.

وی با بیان اینکه یک گروهان از این گردان ها در سال جاری در رزمایش کشوری نیز حضور خواهد یافت افزود:در این رزمایش، گردان‌های بیت‌المقدس، دفاع از کوی و برزن، عملیات پاکسازی و آرام‌سازی، مأموریت پدافند غیرعامل، مأموریت امداد و نجات را تمرین می کنند.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: عملیات دفاع از کوی و برزن توسط گردان شهید احمد کرمی در 15نقطه حساس شهرستان قروه برگزار می شود.

شعبانی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در روز نخست رزمایش افزود: روز گذشتهماموریت استقرار در اردوگاه و برگزاری کلاس های اموزشیبرگزار شده است که 6 کلاس اموزشی شامل کلاس های عقیدتی،اموزش سلاح، عملیات تاخیری،پدافند غیرعامل،کنترل جمعیت و مقابله با ناآرامی ها برگزار شد.

این فرمانده نظامی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش تصریح کرد: حفظ آمادگی رزم و افزایش توان رزمی بسیج از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش بوده است.

شعبانیمردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه رزم و سامان دهی و آموزش واحدهای رزم و بکارگیری ظرفیت های قومی و ملی در امر بسیج را از سایر اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد و گفت: این رزمایشبا تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری در راستای حفظ توان رزمی نیروهای نظامی و باهدف ایجاد آمادگی در بسیجیان و گردان‌های بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات