خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: وحدت و همدلی مهمترین عنصر پیروزی انقلاب اسلامی که باید در محافل عمومی نسبت به اتحاد و همدلی توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۴۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامي، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)میامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: یک از درسهای مهم عاشورا وحدت میان یاران امام حسین(ع) بوده و پایبند بودن به عهد و پیمان یاران با امام خود موجب پیروزی قیام امام حسین(ع) بوده است.

وی همچنین وحدت و همدلی را مهمترین عنصر پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی باید در محافل عمومی تبلور پیدا کند و دشکمنان در صدد کم رنگ کردن اتحاد ملت ایران هستند.

امام جمعه میامی تصریح کرد:امر به معروف و نهی از منکر و مقاومت در برابر دشمن و سختی ها و مشکلات از عناصر دیگر پیروزی نهضت عاشورا و در امتداد آن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

صفایی پور برپایی نمازجمعه و جماعت را یکی از محافل جهت اتحاد و همدلی میان مردم برشمرد و افزود: برای حل مشکلات باید اتحاد خود را قوی تر کنیم و با نیرویی واحد در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها