معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان تأکید کرد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با تأكيد بر تقویت ایمانها و باورهای دینی و انقلابی جوانان و نوجوانان گفت:‌ بايد تفکرات بسیجی در این قشر افزایش يابد.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۶۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدحسن سلامی در دیداری که در آستانه گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور رییس بسیج دانش آموزی استان سمنان، اعضای برگزار کننده ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان و جمعی از دانش آموزان نخبه بسیجی در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دانش آموزی گسترده ترین و تأثیرگذارترین قشر از اقشار بسیج است.

وی افزود: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و باید این نسل حافظ و امانتدار تمامی تلاش ها و مجاهدت هایی که در مسیر انقلاب اسلامی کشیده شده است و به دست این نوجوانان خواهد رسید، باشند و خود را از امروز آماده تحویل این امانت بزرگ کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: دشمنان تمام سعیشان این است که با جنگ تمام عیار فرهنگی با بهره گیری از امپراطور رسانه ای ماهواره فضای مجازی از این طريق بتوانند جوانان ما را از فرهنگ و آداب اسلامی، معنویت تعصبات فرهنگی و انقلابیشان دور کنند.

سلامي با تأكيد بر تقویت ایمانها و باورهای دینی و انقلابی جوانان و نوجوانان گفت:‌ بايد تفکرات بسیجی در این قشر افزایش يابد.

وي اظهار داشت: بصیرت افزایی در دستور کار بسیج است كه نتيجه اين بصيرت افزايي واكسينه شدن بسيجيان برابر تهديدات دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان، نتایج حضور در بسیج را وفاداری و تعصبات انقلابی و بسیجی و تحكيم اعتقادات و باورهای دینی عنوان كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها