مدیر امور عشایر کرمانشاه:

سیل 400 کیلومتر از راه های عشایر کرمانشاه را تخریب کرد

تخریب بیش از 400 کیلومتر از راه های عشایری و ابنیه فنی بر اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب در مناطق عشایری این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۸۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج ، به نقل از روابط عمومی امور عشایر استان کرمانشاه، علی اشرف آزادی گفت: برآورد اولیه خسارت ناشی از بارندگی های شدید و وقوع سیلاب به راه های ارتباطی عشایر  20میلیارد ریال  و ابنیه فنی شش میلیارد ریال است که بیشترین آسیب ها مربوط به مناطق عشایری شهرستان گیلانغرب و بخش باینگان است.


وی ادامه داد: از روز دوشنبه هفته گذشته در پی هشدار هواشناسی در خصوص  جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها، ستاد مدیریت بحران در امور عشایر کرمانشاه تشکیل شد و تذکرات لازم  از طریق ادارات شهرستان ها به عشایر داده شد.

 

آزادی افزود: در 48 ساعت گذشته با همکاری هلال احمر و سایر ارگان های ذیربط، امداد رسانی به عشایر در مناطق مختلف صورت گرفته و خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم اما متاسفانه در مواردی دام های عشایر تلف شدند و خسارات زیادی به علوفه دامی ذخیره شده عشایر وارد آمده است.

 

مدیر امور عشایر کرمانشاه با اشاره به مشکلات بوجود آمده و امکانات محدود مدیریت امور عشایر در زمینه بازگشایی و مرمت راه های آسیب دیده، تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن فصل کوچ پاییزه عشایر استان، نیاز ضروری این قشرمولد برای گذر از این راه ها، همکاری مسئولان و سایر ارگانهای ذیربط را می طلبد.

ارسال نظرات