مدیر امور عشایر ایلام:

امکان امدادرسانی به عشایر ایلام مختل شده است

راه های ارتباطی عشایر بر اثر وقوع سیل روزهای گذشته یا بطور کامل تخریب شده و یا آسیب جدی دیده اند بنابراین امکان برقراری ارتباط و خدمات رسانی به عشایر نیست.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۹۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از خبرگزاری ها، علی سلیمی با اشاره به حضور و استقرار عشایر استان های مختلف در مناطق قشلاقی ایلام اظهار کرد: سیل دو روز گذشته خسارت زیادی به جامعه عشایری استان از جمله احشام، سیاه چادر، آذوقه زمستانی و وسایل زندگی آنها وارد کرده است.

 

وی با بیان اینکه امکان دسترسی و کمک به خسارت دیدگان به علت تخریب و آسیب راه های عشایری مقدور نیست، یادآور شد: بی شک میزان خسارت های وارده به عشایر خیلی زیاد است و برآورد آن نیاز به زمان دارد.

 

سلیمی تاکید کرد: امور عشایر ایلام به تنهایی قادر به ارایه خدمات به جامعه عشایری نیست و به علت مسدود بودن راه های دسترسی عشایری، نیاز جدی و مبرم به کمک دیگر دستگاه های اجرایی استان داریم.

 

مدیر امور عشایر ایلام افزود: بر اساس آیین نامه ابلاغی دولت همه دستگاه های اجرایی موظف به مشارکت در کمک رسانی به عشایر هستند بنابراین دستگاه های استان باید در امر کمک رسانی به عشایر آسیب دیده از سیل، با این مدیریت همکاری کنند.

 

گفتنی است، میزان بارش باران در شهر ایلام در 72 ساعت گذشته به 324 میلی متر رسیده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار