امام جمعه ندوشن؛

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب دوم بود

امام جمعه ندوشن گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزده آبان 58، انقلاب دوم محسوب می شود و انقلاب اسلامی ایران، ماهیتی ضداستکباری دارد.
کد خبر: ۸۵۸۷۴۶۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد: حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه این هفته، با بیان اینکه امروز جمعه ۸ آبان ماه مصادف با سالروز شهادت دانش آموز بسیجی ۱۳ ساله محمد حسین فهمیده است، اظهار کرد: این روز به نام روز نوجوان و بسج دانش آموزی نام گرفته است تا ضمن یادآوری حماسه این قهرمان به ظاهر کوچک اما در پیشگاه خداوند بزرگ، به عنوان سرمشقی مناسب به همسالانش مطرح شود و راهش ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید به شهید فهمیده به عنوان الگوی راستین ایثار و شهادت اقتدا کنند، تصریح کرد: قطعا الگوی شهید فهمیده نیز حضرت قاسم بن الحسن (ع) ۱۳ ساله بوده است که در روز عاشورا در زیر سم اسبان قرار گرفت و به مقام شهادت رسید.

خطیب جمعه ندوشن تصریح کرد: چهارشنبه ۱۳ آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۹ است که امام خمینی‌(ره) در پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب ۲۲ بهمن نامیدند.

وی با تاکید بر اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال از حساسیت زیادی نسبت به سال های گذشته برخوردار است، خاطرنشان کرد: همه مردم باید در کنار دانش آموزان و فرهنگیان حضوری موثر و فعال در صحنه داشته باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار