خبرهای داغ:
مدیر کل پدافند غیر عامل گلستان گفت: پیامد قیام امام حسین(ع) پدافند غیر عاملی بود که روحیه ایستادگی، مقاومت و ایثارگری را در برابر استکبار به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۵۸۷۴۸۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قاسم غریب آبادی در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل دانش‎آموزان گرگانی که در دبیرستان ایمان شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) و نهضت کربلا بزرگترین درسی است که می‎توان در پدافند غیرعامل و جنگ نرم از آن آموزش گرفت.

وی تصریح کرد: پیامد قیام امام حسین(ع) پدافند غیر عاملی بود که روحیه ایستادگی، مقاومت و ایثارگری را در برابر استکبار به نمایش گذاشت و این روحیه امروز مهمترین مولفه ملت ایران در برابر استکبارستیزی است.

مدیر کل پدافند غیر عامل گلستان خاطرنشان کرد: آحاد مردم ایران با تاسی از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا امروز با روحیه ایثارگری، مقاومت و از خودگذشتگی در برابر استکبار جهانی ایستاده‎اند.

غریب آبادی با بیان اینکه رهبران بزرگ دنیا چون گاندی از قیام امام حسین(ع) الگو گرفته‎اند، افزود: اگر درس‎های عاشورا را برای خود الگو قرار دهیم دشمنان ما با هیچ سلاحی نمی‎توانند بر ما مسلط شوند.

وی با بیان اینکه 150 برنامه در استان گلستان از چهارم تا 10 آبان ماه به مناسبت هفته پدافند غیر عامل تدارک دیده شده بود، افزود: خوشبختانه با همت جمعی بیش از 300 برنامه در طول این هفته در حال برگزاری است که می‎توان به نشست با مسئولان استانی، کارگاه تخصصی پدافند غیر عامل در سپاه نینوا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رزمایش آتشنشانی، سخنرانی در نماز جمعه و مصاحبه تلوزیونی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها