امام جمعه ابرکوه گفت: در شگفتیم به رغم اینکه دشمنی امریکا بر هر فرد واقع بین، روشن تر از روز است، پس چرا بعضی هنوز اصرار دارند، چهره شیطان بزرگ را، بزک کنند؟!
کد خبر: ۸۵۸۷۴۹۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن تشکر از مردم شهرستان در خصوص برگزاری مراسم باشکوه عزاداری ایام محرم گفت: کاری کنید که ایام شهادت سالار شهیدان در ابرکوه با عظمت خاص و منحصر به فرد برگزار شود، تا عمق اعتقادات دینی و التزام مردم ولائی شهرستان را، همه جهان بیشتر بشناسند.

رزمایش «الی بیت المقدس» فرزندان ما را آماده مقابله با دشمن میکند        
حسینی با گرامیداشت هشتم آبان روز بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل افزود: محمدحسین فهمیده شهیدی که انصافاً الگوئی ماندگار برای نوجوانان است، تا با آگاهی و بصیرت نشان دهند که فرزند راستین انقلاب و میراث داران شایسته از خیل عظیم شهدای دانش آموز هستند. 
وی با توجه به حرکت بسیار ارزشی رزمایش «الی بیت المقدس» در ابرکوه و سراسر استان عنوان کرد: این رزمایش ها؛ فرزندان ما را آماده مقابله با هرگونه خباثت و شیطنت دشمن می کند. فراگیری روش عملی پدافند عامل و غیرعامل، مقابله با ناآرامی، دفاع از کوی و برزن و مردم یاری از موضوعاتی است که نباید از آن غافل بود.

یوم الله 13 آبان

در آستانه یوم الله سیزده آبان  روز خلق حماسه های  ماندگار  در تاریخ انقلاب  اسلامی هستیم. روزی که چهار مناسبت مهم انقلاب را در خود دارد؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی- تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 58، یورش ماموران شاه به دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه  تهران در سال 57 و روز بازداشت و تبعید حضرت  امام(ره) به ترکیه.

اساساً نفی اردوگاه استکبار  به جلوداری امریکای جهانخوار جزء مهم منظومه فکری انقلاب اسلامی است که ملت ایران با هدایتهای قاطع و خلل ناپذیر و امام گونه مقام معظم رهبری آن را دنبال میکند و استکبار ستیزی جزء مبانی انقلاب اسلامی است. نسل جوان و نوجوان امروز نسلی تیزبین و دشمن شناس است؛ پس به فرموده حضرت امام بزرگترین ساده اندیشی این است  که تصور کنیم جهان خواران خصوصاً امریکا از ما دست برداشته اند لحظه ای نباید از کید دشمن غافل بمانیم.

در شگفتیم که به رغم اینکه دشمنی امریکا بر هر  فرد واقع بین روشن تر از روز است، چرا بعضی هنوز اصرار دارند چهره شیطان بزرگ را که بدتر از ابلیس است بزک کنند؟!

امریکا بزرگترین مصداق استکبار است که در جهت تامین منافع خود  حاضر است بشریت را به کام مرگ بکشد ملت بزرگ و انقلابی  ایران بویژه دانش آموزان و دانشجویان همزمان با سیزدهم آبان با حضور  قدرتمندانه خود در صحنه نشان خواهند داد که همچنان رساترین فریاد برائت از  ام الفساد قرن فریاد مرگ بر امریکا  است.

شیخ نمر، قهرمان است

مثلث شوم امریکا انگلیس و اسرائیل در نابودی جهان اسلام هدف مشترک دارند و آن متلاشی کردن جهان اسلام است. مسلمانان را به جان هم انداخته اند. رژیم فاسد سعودی را مامور  جنگ نیابتی کرده اند-رژیم خودباخته و اجیر آل یهود سعودی  باز هم با هدف ایجاد جنگ روانی در جهان اسلام، زمزمه مجدد اعدام شیخ نمر این عالم دینی قهرمان و شجاع و مبارز را دارد.

گرچه رژیم سعودی جلاد و خونخوار و جنایتکار جنگی است و عناصر  دیوانه و بی تجربه وجوان مسند نشین کاخ خودکامگان ریاض  هستند و احتمال انجام هر غلطی از انان هست اما باید از موج عظیم حرکت حمایتی مردم شرق عربستان از این عالم جلیل القدر و نیز  از هشدار ملتهای ایران و عراق و لبنان و دیگر کشورها  به خود آیند و بدانند اگر در مورد  این شیخ مجاهد دستی از پا خطا کنند، مسلمانان دودمان این حکومت پوسیده و بی اندیشه را از بن خواهند کند.

جهان اسلام انتفاضه سوم

از اکتبر 2015-انتفاضه سوم بنام انتفاضه قدس شروع شده و به لطف خدا در سرزمینهای اشغالی فلسطین  ادامه دارد.

جرقه انتفاضه سوم از  هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیستها زده شد و این انتفاضه در حالی شروع شده که توان دفاعی فلسطینیان  قوی تر از گذشته است؛ زیرا آنان در دو انتفاضه گذشته دسترسی چندانی به سلاح گرم نداشتند اما در شرایط کنونی به انواع سلاحها و موشکها دسترسی  دارند.

طی حدود یکماه گذشته فلسطینیان  با دادن 61 شهید و شش هزار مجروح، ده صهیونیسم را به هلاکت رسانده اند. اگر این انتفاضه با قدرت  ادامه یابد میتواند پیش بینی ها در مورد  فروپاشی رژیم صهیونیستی را به تحقق بسیار نزدیک کند.

نشست وین

امروز نشست حل بحران سوریه در وین تشکیل شد. بالاخره پس از ناکامی های فراوان، امریکا و مرتجعین عرب  به این نتیجه رسیدند که بدون  حضور  ایران  به عنوان  عضو کلیدی  گفتگوی سیاسی به نتیجه نمیرسند؛ لذا بدون پیش شرط از جمهوری اسلامی برای حل کارزار جهانی و منطقه ای و حل بحران سوریه دعوت شده و دوست و دشمن فهمیده که حضور ایران، کلید حل بحرانها است و پیوستن ایران به مذاکرات وین درباره  سوریه  نقطه عطف بزرگی در حل مشکلات و بحرانهای جهانی است. تسلیم شدن امریکا و سعودی در امر دعوت ایران  به رغم میل باطنی و مخالفتهای مکرر آنها صورت میگیرد؛ زیرا  می دانند که نمیتوانند قدرت سرنوشت ساز ایران را در منطقه و جهان را نادیده بگیرند. حضور دکتر ظریف در وین مورد استقبال بین المللی قرار گرفته و امیدواریم امریکا و عربستان درک کنند که راهی جز دست برداشتن از حمایت تروریسها ی اشغالگر در حل بحران سوریه ندارند.

ارسال نظرات