امام جمعه بخش بهمن گفت: جنایتی که موجب خشم مسلمانان جهان خواهد شد و مرگ ال سعود را نزدیک تر می کند، اعدام عالم شیعی شیخ نمر است؛ که قطعا با این کار احمقانه، گور خودشان را خواهند کند.
کد خبر: ۸۵۸۷۴۹۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه: حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن اظهار کرد: يکي از درس هاي مهمی که باید از امام حسین (ع) در عاشورا آموخت، ایستادگی و مبارزه با ظلم و استکبار ستيزي با یزیدیان زمان یعنی آمريکا، انگليس و اسرائيل است.            

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: اگر ما امروز بخواهیم مصداق بارز استکبار جهانی را به وضوح مشاهده کنیم باید بگوییم که آمریکا در رأس همه مستکبران عالم قرار دارد.

زهی خیال باطل که آمریکا، ما را به هدف برساند   
وی عنوان کرد: امروز راه صیانت از انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است. زهی خیال باطل که فکر کنیم مستکبر و ظالمی، مثل آمریکا دروازه های دنیا و مادیات را بر روی ما می گشاید و اجازه می دهد راه و هدف خودمان را ادامه دهیم.    
خطیب جمعه مهردشت تصریح کرد: هیچ تردیدی نیست که این ها زمانی اجازه می دهند که ما به مقصودمان برسیم، که تسلیم شده و حرف آنها را گوش کرده و هر آن چه که می خواهند عمل کنیم.
اعدام شیخ نمر کار احمقانه ای است         
علیزاده با اشاره به نشست وین در خصوص بحران سوریه بیان کرد: بعضا کشورهایی همچون دولت بی کفایت آل سعود، در این نشست شرکت دارند، که حضورشان مشروع نمی باشد. امروز شاهد جنایات هولناک آنها در کشور یمن هستیم که به راحتی، زیرساخت های این کشور را نابود کرده و از داعش و تروریست در عراق، سوریه و لبنان حمایت می کنند. عواقب بدی در انتظار خاندان آل سعود است.
وی تاکید کرد: جنایت دیگری که موجب خشم مسلمانان جهان خواهد شد و مرگ این خاندان را نزدیک تر می کند، اعدام عالم شیعی شیخ نمر است؛ که قطعا با این کار احمقانه، گور خودشان را خواهند کند.
امام جمعه بخش بهمن با نزدیک شدن به روز 13 آبان؛ روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش اموز گفت: دانش آموزانی که در 13 آبان سال 1357 به شهادت رسيدند، درس مبارزه با استکبار و ظلم را از عاشورا گرفته بودند.
علیزاده ابراز کرد: انشاالله امسال در مراسم یوم الله 13 آبان، فریاد رسای «مرگ بر امریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر استکبار» در سراسر ایران با شکوه و عظمت بیشتری طنین انداز و راهپیمایی ضد استکباری، پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات