20 درصد از نانوایي های دارای سابقه تخلف سهمیه ای در پارس آباد، به آزاد پز تبدیل مي شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۴۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، فرماندار پارس آباد در جلسه ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان پارس‌آباد، با بيان اينكه خرید نان با کیفیت حق مردم و شهروندان است، گفت: دولت سالانه مبالغ کلانی را به عنوان یارانه آرد و نان تخصیص میدهد تا مردم را تحت حمایت قرار دهد از این رو نانوایان بایستی در پخت نان دقت زیادی كرده و نان با کیفیت در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی از قطع سهمیه نانوایی هایی که به صورت مکرر تخلف كرده و دارای پرونده جرایم هستند خبر داد و ضمن تاکید به ساماندهی نانوایی های فعال در شهرستان، خواستار تشدید در نظارت و برخورد با واحدهای متخلف و بدون پروانه شد.

فرماندار پارس آباد همچنين از تخصيص ماهانه 38 هزار کیسه آرد سهمیه ای برای 301 واحد نانوایی فعال شهرستان خبر داد و گفت: در جهت ایجاد رقابت در پخت نان با کیفیت، طبق برنامه و نیاز شهرستان نسبت به صدور پروانه آزاد پز و نانوایی های چند منظوره اقدام خواهد شد.

احمدي با اعلام اينكه 20 درصد از نانوایي های دارای سابقه تخلف سهمیه ای، به آزاد پز تبدیل خواهند شد، از ادارات متولی خواست نسبت به آموزش نانوایان و آگاه سازی آنها از موازین بهداشتی و تجهیز نانوایی های به لوازم دوگانه سوز برای استفاده در مواقع افت فشار گاز تمهیدات و تذکرات لازم را انجام دهند.

فرماندار پارس آباد در پايان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی مراتب را با استفاده از شماره 124 به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.

ارسال نظرات