در پی جاری شدن سیلاب اخیر در کوهدشت ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور از مناطق سیل‌زده این شهرستان بازدید هوایی انجام داد.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۶۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور از مناطق سیل‌زده کوهدشت بازدید هوایی انجام داد.

 رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ما تمام کارها و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شهرستان کوهدشت و استان لرستان را به عهده سازمان هلال‌احمر استان گذاشته‌ایم که خوشبختانه مدیرعامل هلال‌احمر لرستان نیز در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: جا دارد، از زحمات و تلاش‌های به کار گرفته در مناطق سیل‌زده شهرستان کوهدشت تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر استان لرستان توانسته است، اقدامات خوبی برای سیل‌زدگان انجام دهد، به‌نحوی که نیاز به کمک مرکز نبوده است.

چرخساز ادامه داد: امروز به‌صورت هوایی از مناطق سیل‌زده استان لرستان بازدید کرده‎ایم که عملکرد این جمعیت در استان لرستان بسیار مطلوب بوده به‌گونه‎ای که یکی از استان‌های پشتیبان ایلام بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: به اندازه دو درصد جمعیت کوهدشت اقلام امدادی در این شهرستان دپو می‌شود، تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

این مسئول یادآور شد: وظیفه ما امداد و نجات است که در این راستا تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، دکتر چرخساز عصر امروز با هلکوپتر هلال‌احمر لرستان از مناطق سیل‌زده بازدید هوایی داشت و از نزدیک در جریان امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان لرستان نسبت به سیل‌زدگان قرار گرفت.

چرخساز در نخستین روز حادثه سیلاب به شهرستان ایلام و عصر امروز به شهرستان کوهدشت از طریق سفر هوایی به شهرستان کوهدشت سفر کرده است.

ارسال نظرات