خبرهای داغ:
امام جمعه الوند:

کمیته امداد از جمله دستگاه هایی است که بوی ولایت می دهد

امام جمعه الوند گفت: شما محل کار خود را قدر بدانید چراکه یکی از خانه های ولایت و امامت که بوی امامت و ولایت می دهد کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۵۸۷۶۲۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، به نقل ازکميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، حجت الاسلام طهماسبی در مراسم سوگواری و عزاداری سالار شهیدان که پس از قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان کمیته امداد برگزار شد، بیان کرد: خدمتگزارای به فقرا و نیازمندان کار بزرگی است که توفیق می خواهد و به شما این توفیق عطاء شده است.

وی خطاب به کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: شما محل کار خود را قدر بدانید چراکه یکی از خانه های ولایت و امامت که بوی امامت و ولایت می دهد کمیته امداد است، بدانیم که کجائیم تا دچار بحران هویت نشویم اگرچه همه دستگاه ها زیر نظر ولی امر هستند ولی برخی از نهادها که جوشیده از متن انقلاب هستند برکاتی دارند که باید قدر این نهادها و کار و تلاش در این نهادها را دانست.

امام جمعه الوند اضافه کرد: مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف درس ها و عبرت های عاشورا را بیان کردند که این دو موضوع تفاوت دارد البته بحث عبرت ها ویژه زمان خاصی است یعنی در حکومت اسلامی چه کارهایی شد و چه اشتباهاتی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری صورت گرفت که نباید امروز بشود.

وی افزود: درس های عاشورا ایثار، جهاد و شهادت است که مختص زمان خاصی نیست و همیشه باید این فرهنگ را داشته باشیم تا ولایی باقی بمانیم.

حجت الاسلام طهماسبی عنوان کرد: 50 سال از رحلت پیامبر می گذرد ولی چنان جامعه اسلامی دچار استحاله می شود که امام حسین (ع) را با آن وضعیت فجیع به شهادت می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: چه جنایاتی در کربلا اتفاق می افتد این چه استحاله ای است که در آن جامعه رخ داد؛اگر امام حسین (ع) را خارج از دین نامیدند و یزید را نیز امیرالمومنین به دلیل جنگ نرم است در حقیقت این استحاله نتیجه جنگ نرم است.

امام جمعه الوند اظهارداشت: بعد از پیامبر مسلمانان از ریل اصلی خارج شدند چراکه از حب ا... و حب اهل بیت (ع) به بغض توهین، جسارت، کتک غارت اسارت اهل بیت رسیدند.

حجت الاسلام طهماسبی اعلام کرد: تأثیر جنگ نرم را در عبرت های عاشورا می بینیم که خواص را چگونه خریدند، دیدیم که ولایت و خلافت را چگونه به سلطنت تبدیل کردند.

وی هشدار داد: امروز همه باید بیدار و هوشیار باشیم و به ندای این عمار رهبری گوش فرادهیم، شما که در کمیته امداد نماینده حاکمیت هستید باید امانتدار باشید به ویژه در اموال مردم که برای هزینه کرد در مورد بیچارگان و فقیران است.

امام جمعه الوند توضیح داد: مراقب باشیم تا مبدا قطار زندگی انسان آرام آرام از خط عبودیت ،معرفت، عدالت و محبت اهل بیت و ... جدا می شود و ویژگی جنگ نرم این است که این انحراف آرام آرام اتفاق می افتد و بعد انسان منحرف می شود و دیگر نه می شنود و نه می بیند همانطور که امام حسین (ع) فرمودند که لقمه های حرام چشم و گوش شما را بسته است.

وی تأکید کرد: امروز اگرچه امداد ضابطه مندی بالایی دارد ولی نباید بگذاریم این فرصت خدمت در امداد به واسطه این ضوابط با کندی خدمت همراه نباشد.

حجت الاسلام طهماسبی یادآورشد: در تهاجم فرهنگی که سر را جدا نمی کنند بلکه دل را از راه راست جدا می کنند و مغز را نسبت به حقیقت منحرف می کنند.

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار