امام جمعه عقدا:

فریاد مرگ بر آمریکا ذات انقلاب اسلامی است

امام جمعه عقدا با اشاره به اینکه آمریکا دشمن این نظام است، گفت: فریاد مرگ بر آمریکا در ذات انقلاب اسلامی قرار دارد بنابراین ما نیز دشمن سیاست‌های آمریکا هستیم.
کد خبر: ۸۵۸۷۶۲۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا: حجت‌الاسلام حسینی زاده در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه عقدا اظهار کرد: بحث غنی‌سازی بهانه است و آمریکاخواهان ایجاد زمینه‌های نفوذ در انقلاب و تسلط بر کشور است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی با برجام ارتباطی ندارد، افزود: تا زمانی که روحیه توسعه طلبی، تحقیر کردن ملت‌ها، زیاده‌خواهی و قلدری در آمریکا وجود داشته باشد فریاد مرگ بر آمریکا نیز وجود دارد.

امام جمعه عقدا، با اشاره به جنایت‌های آمریکا در کشور افزود: به اندازه‌ای لیست سیاه جنایت‌های آمریکا در کشور زیاد است که حتی با آب زمزم نیز پاک شدنی نخواهد بود.

حسینی زاده، با اشاره به اینکه بعضی‌ها اصرار دارند آمریکا این شرور عالم را بزک کنند و یا اینکه مرگ بر آمریکا سر نداده و لبخند بزنند، بیان کرد: دشمن را از در بیرون کرده‌ایم اما شاید از پنجره به صورت قاچاقی و در قالب پروژه‌های اقتصادی و صنعتی بیاید و بخواهد فرهنگ خود را بر ما تحمیل کند بنابراین باید مراقب باشیم.

حسینی زاده ادامه داد: خیلی از کشورهایی که مرگ بر آمریکا نگفته‌اند نیز آمریکا ماهیت استکباری خود را به آنان نشان داده است بنابراین امیدواریم از بین رفتن این فرعون زمان به دست ملت‌های بیدار فراهم شود.

وی با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، گفت: 13 آبان مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان نیست و همه باید هم در این روز، قدرت ایران اسلامی را در مقابل استکبار به رخ دشمنان بکشیم و امسال کوبنده‌تر فریاد مرگ بر آمریکا سر دهیم.

حسینی زاده، با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ اساس کار بوده و دشمن می‌خواهد با برنامه‌ریزی باورهای جامعه را دگرگون کند و حتی این کار را از مهد کودک‌ها نیز آغاز می‌کند.

وی با اشاره به مدیریت 20 میلیون زائر در اربعین حسینی گفت: با مدیریت در روز اربعین، بی‌عرضه‌گی آل سعود را به آنان نشان خواهیم داد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار