خبرهای داغ:
در مراسم تجدیدمیثاق دانش آموزان آبیکی با شهدا مطرح شد:

دانش‌آموزان باید هدفشان از تحصیل کسب رضایت الهی باشد

حجت الاسلام موسوی در مراسم تجدیدمیثاق دانش آموزان آبیکی با شهدا بیان کرد: دانش‌آموزان باید هدفشان از تحصیل علم و دانش کسب رضایت الهی باشد.
کد خبر: ۸۵۸۷۶۹۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی دانش‌آموزان پسر دبیرستان امام خمینی (ره) شهر آبیک به همراه حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک و مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده ودیگرمسئولان و پرسنل نیروی انتظامی با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای شهر آبیک ادای احترام کردند.

امام جمعه شهر آبیک در این مراسم گفت: لازم است دانش‌آموزان در تحصیل علم و دانش کوشا بوده و به اکتشافات و اختراعات بسیار بالایی دست یابند.

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی افزود: جوانان ایران اسلامی در جبهه نظامی و علمی به دستاوردهای بسیار عظیمی دست یافته‌اند که بیانگر همت والا و تلاش  آنان بوده است.

وی ادامه داد: اگر انسان بخواهد در دنیا نام و نشانی داشته باشد باید برای رضای خدا کار کند به ویژه اگر انسان کار نیکی را به طور مخفیانه انجام دهد خدا آن را آشکار کرده و نام‌آوری به انسان عنایت می‌کند.

موسوی گفت: دانش‌آموزان باید هدفشان از تحصیل علم و دانش کسب  رضایت الهی باشد تا خدا هم توجه ویژه به آنان داشته  و نام‌آوری به آنان عطا می‌کند.

موسوی تصریح کرد: افرادی که در داخل کشور مصاحبه اروپائیان با دانشمندان هسته‌ای را طبق برجام مطرح می‌کنند مرعوب دشمن شده‌اند اگرچه بعد از بیان این موضوع، آن را تکذیب می‌کنند.

مهرداد یحیایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه در ایام ماه محرم هستیم لازم است که همه احاد جامعه از واقعه عاشورا درس بگیریم.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان با سن و سال کمی که داشتند برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشور بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را فدا کردند.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان شهرستان آبیک باید یاد  ونام شهدا را گرامی داشته و راهشان را ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار