خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: یادواره 45 شهید منطقه اقبال شرقی از بخش مرکزی قزوین با حضور نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در روستای عبدل آباد کوهپایه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۰۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: یادواره 45 شهید منطقه اقبال شرقی از بخش مرکزی قزوین با حضور آیت الله اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه، حسین صلح جو عضو شورای شهر قزوین و با حضور پرشور مردم اقبال شرقی برگزار شد.

معروفی گفت: این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای شینقر و دهیاری روستای عبدل آباد کوهپایه برگزار شد که به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد.

وی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و برای اینكه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داشت که یادواره شهداء یکی از اینهاست

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: ما نسبت به قهرمان‌های ملی مانند شهداء و دانشمندان حق به گردن داریم بخصوص درمورد شهداء،برای اینکه جانشان را که مهم‌ترین سرمایه آنان بوده است در راه کشورشان فدا کرده اند که باید مورد تقدیر و در یادها قرار بگیرند.

معروفی در پایان گفت: تمام دستاوردهای مختلف و طی کردن قله های اقتدار به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده و ما باید در همه زمان ها مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود و تکریم به خانواده های شهدای اقبال شرقی  اهداء شد.

4001/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها