خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان تاکستان گفت: رای شرکت کنندگان در هر انتخابات در وهله اول ابراز وفاداری به امام، انقلاب، ولایت و نظام است و در وهله دوم رای به تعیین سرنوشت خود است.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۳۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از اکستان، ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات که درمحل بخشداری اسفرورین با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری استان قزوین، بخشدار اسفرورین و شورای اسلامی بخش و مسولین شهرستان و بخش برگزار شد عنوان کرد: شرکت کنندگان در هر انتخابات در جمهوری اسلامی با رای خود در وهله اول وفاداری خود را به امام راحل ( ره )، انقلاب، ولایت و نظام ابراز می دارند و در وهله دوم رای به تعیین سرنوشت خود می باشد.

حیدری ضمن اشاره به ایجاد هماهنگی لازم برای اجرای انتخابات تصریح کرد: ما  با برگزاری جلسات متعدد در بخش های تابعه شهرستان و بررسی مشکلات و پیش بینی  تمهیدات لازم و رفع نقایص و ایرادات ؛  امیدواریم تا قبل از ایام ثبت نام از لحاظ سخت افزاری جهت برگزاری انتخابات مشکلی نخواهیم داشت تا  بسان ادوار گذشته یکی از آبرومند ترین انتخابات را برگزار نماییم.

فرماندار تاکستان ضمن قدردانی از تلاش های دست اندر کاران انتخابات در شهرستان و بخش های تابعه از بخشدار بخش اسفرورین تقدیر کرد.

ستاد انتخابات شهرستان  تاکستان  جلساتی جهت  رفع  نواقص و مشکلات احتمالی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار نموده است .

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها