مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در گفتگو با فارس عنوان کرد

تشریح جزئیات راهپیمایی شکوهمند 13 آبان در کرمان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی 13 آبان در کرمان ساعت 9 صبح از چهار‌راه توحید به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۴۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"مهدی صدفی  با تشریح برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: استکبار‌ستیزی در انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ است و ما از آن تنها به عنوان یک شعار یاد نمی‌کنیم، بلکه از اصول انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حوادث تاریخی و سرنوشت‌ساز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد: هر یک از رویدادهای مهم 13 آبان از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش‌آموز نمونه‌ای از صف‌آرایی ملت خداجو و حق طلب ایران اسلامی است.

مسئول ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان صدفی ابراز داشت: راهپیمایی 13 آبان لبیک به ندای سید‌الشهدا (ع) در روز عاشورا و ترجمان هیهات من الذله است.

صدفی 13 آبان را روز مقابله با زورگویی و استکبار جهانی دانست و افزود: 13 آبان امسال همانند سال‌های گذشته به عنوان یکی از ایام‌الله و روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و انقلاب استان کرمان امسال نیز با شرکت در راهپیمایی 13 آبان فریاد ظلم‌ستیزی، کفر‌ستیزی و مبارزه با فرهنگ استبداد و زور را سر می‌دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: استکبار‌ستیزی و مقابله با ظلم از مطالبات و خواسته‌های همه جوامع است.

وی با تاکید بر اینکه 13 آبان دارای پیام‌هایی از جمله تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است، ادامه داد: شرکت در مراسم این روز انتقال پیام ملت ایران به تمام جهانیان است مبنی بر اینکه ملت ایران آزادی‌خواه، حق‌طلب و خواهان دوستی با تمام ملت‌هاست و مقابل زورگویان ایستادگی می‌کند.

صدفی عنوان کرد: 13 آبان امسال به دلیل تحولاتی که در منطقه خاورمیانه صورت گرفته از ارزش خاصی برخوردار است و می‌طلبد حضور گسترده و فعالی در صحنه داشته‌باشیم.

وی گفت: کمیته‌های چند‌گانه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمان تشکیل و برنامه‌های ویژه این روز در نظر گرفته شده‌است.

صدفی اظهار داشت: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و انشاء‌نویسی در مدارس، نشست‌های پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها به منظور تبیین واقعه 13 آبان، ویژه برنامه‌ها کودکان و نوجوانان در قالب تبیین واقعه 13 آبان و مسابقات ورزشی جام 13 آبان در نظر گرفته شده‌است.

‌مسئول ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان در استان کرمان ادامه داد: مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال در کرمان ساعت 9 صبح از محل چهار‌راه توحید ‌با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار