مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده:

برگزاری نشست نماز از دیدگاه امام حسین (ع) توسط کمیته امداد خدابنده

در راستای ارج نهادن به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عاشورا در بین جامعه هدف و آگاهی از پیام و فلسفه عاشورا یک دوره کارگاه آموزشی نشست نماز از دیدگاه امام حسین (ع) توسط کمیته امداد خدابنده برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۶۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: حوزه فرهنگی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و 72 تن از یاران ایشان و در راستای ارج نهادن به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عاشورا در بین جامعه هدف و آگاهی از پیام و فلسفه عاشورا یک دوره کارگاه آموزشی نشست نماز از دیدگاه امام حسین (ع) برگزار کرد.

غدیر خلجی اظهار کرد: موضوعات مطرح شده در این کارگاه آموزشی شامل اشاره به درسهای بزرگ عاشورا ، اهمیت امر به معروف ونهی از منکر، مهم ترین اهداف قیام امام حسین (ع) بود.

وی تصریح کرد: در این دوره اهمیت اقامه نماز و نیایش در بینش امام حسین (ع)، ضرورت آموختن و دعوت فرزندان به نماز و اشار به آثار جسمانی و روحانی نماز نیز به مددجویان آموزش داده شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده اضافه کرد: اشاره به خطبه تاریخی سید الشهداء ، نماز بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام ، اشاره به فداکاریها و رشادت های حضرت زینب (س) از دیگر موضوعاتی است که در این دوره مطرح شد.

در پایان کارگاه آموزشی بین شرکت کنندگان بسته های فرهنگی توزیع شد.

ارسال نظرات