به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره 21 شهید دانش‌آموز عنبرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۸۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"از عنبرآباد، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره 21 شهید دانش‌آموز عنبرآباد با حضور مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهدای دانش‌آموز عنبرآباد اظهار داشت: از منظر قرآن شهادت بالاترین مقامی است که فرد به دست می‌آورد.

یوسف میرشکاری بیان داشت: باید یادواره‌های شهدا باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود و یادواره امروز عنبرآباد با شکوه خاصی اجرا شد.

وی افزود: یادواره‌های شهدا بسیار مهم هستند، زیرا ما مدیون شهدا هستیم و یادشان بسیار پر اهمیت است‌، برگزاری این یادواره‌ها همانند شهادت است و باید همیشگی باشد.

وی افزود: این آسایش و آرامشی که ما امروز داریم از برکت خون شهداست و باید درس ایثار و استکبارستیزی را از شهدا بیاموزیم، زیرا آن‌ها از همه چیز خود حتی جانشان گذشتند.

میرشکاری خاطرنشان کرد: 36 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب شده است و شهدا به ما درس دادند که با دست خالی کارهای بزرگی را انجام دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشیم.

وی تصریح کرد: ما برگ‌های تاریخ را نگاه نکرده‌ایم، انقلاب اسلامی که می‌خواست، پیروز شود، آمریکا هر کاری انجام داد تا مانع این کار شود‌، سیل خروشان استقلال‌طلبی مردم ایران به راه افتاد و انقلاب پیروز شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: بعد از گذشت هفت روز از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا دوباره دشمنی خود را آغاز کرد و بیش از 17 هزار شهید ترور شدند که این ترورها توسط آمریکای جنایتکار انجام گرفت.

میرشکاری عنوان کرد: آمریکا در زمان جنگ هشت ساله ما با عراق حمایت‌های بسیاری از کشور عراق کرد‌، صدام چیزی از لحاظ نظامی، اقتصادی و انفرادی نداشت.

وی افزود: دنیای استکبار در مقابل ما ایستاد اما با آن اراده‌ای که بچه‌های ما داشتند، توانستیم، جنگ هشت ساله را پیروز شویم‌، در جریان دفاع مقدس ما هزاران نفر مانند علی‌اصغر شهید شدند.

میرشکاری بیان داشت: وای بر روزی که بر جوانان ما تلقی شود که آمریکا دشمن ما نیست‌، رهبر ما فریاد می‌زند، دشمن دارد، نفوذ می‌کند‌، اگر بخوابید، لگد دشمن را در پهلوی خود احساس خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اهل دشمن‌شناسی نباشیم، شمشیر به روی امام زمان(عج) خود خواهیم کشید، باید دشمنان خودمان را به خوبی بشناسیم، پشت خنده‌های آمریکا هزاران کینه و دروغ نهفته است، باید حواسمان باشد.

میرشکاری بیان داشت: ان‌شاءالله ملت ما‌ و به ویژه دانش‌آموزان با بصیرت و با تأسی از شهیدان کربلا و شهیدان هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

ارسال نظرات