مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان:
برخلاف تفکر عده ای که گمان می‌کنند انقلاب تمام شده و ما صرفا وارد فاز جمهوریت شده ایم، هیچ وقت انقلاب اسلامی تمام نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۲۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان در خصوص صدور مجوز اعدام شیخ نمر گفت: وهابیت شاخه ای از صهیونیست جهانی است که عملا به نام اسلام در زمین دشمنان اسلام بازی می‌کند و بارزترین مصداق آیه فی قلوبهم مرضا در عصرحاضر است.

هادی جعفری افزود: حکومت عربستان گرفتار یک بازی دو سرباخت در همه معادلات منطقه ای و جهانی شده و خصوصا در مساله شیخ نمر، آل سعود می‌داند که اگر اقدام به آزادی وی کند این شیخ انقلابی به بیدارسازی مردم عربستان به خصوص شیعیان این سرزمین ادامه خواهد داد و اگر او را اعدام کند رویش خون شیخ نمر کار آل سعود را یکسره خواهد کرد.

این فعال دانشجویی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه دار بودن انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان(عج) تصریح کرد: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیر خود اعلام کردند، برخلاف تفکر عده ای که گمان می‌کنند انقلاب تمام شده و ما صرفا وارد فاز جمهوریت شده ایم، هیچ وقت انقلاب اسلامی تمام نخواهد شد.

جعفری افزود: تا وقتی که انقلاب به ظهور حضرت حجت(عج) متصل شود، خون هایی که در این راه به زمین ریخته می‌شود موجب رویش بیشتر افراد انقلابی است و‌ آل سعود باید‌ بداند که با‌‌ اعدام شیخ نمرها به جوش و ‌خروش مردم انقلابی در‌ سرزمین حجاز افزوده خواهد‌ شد و آنان را‌ توانایی مقابله با این سیل خونی که ایجاد کرده اند نخواهد بود.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان تصریح کرد: جنبش دانشجویی حمایت همه جانبه خود از رهبر شیعیان عربستان را اعلام کرده و اقدامات ضد آزادی بیان و ضدحقوق بشر آل سعود را در برابر سکوت مدعیان دروغین آزادی بیان و حقوق بشر محکوم می‌کند.

ارسال نظرات