مسئول بسيج دانش آموزي شاهرود خبر داد؛

اعزام بیش از 450 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شاهرود گفت: کاروان راهيان نور دانش آموزی به استعداد بیش از 450 نفر از دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه به اردوی راهین نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۴۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: این کاروان دانش آموزی روز 13 آبان ماه به مدت 4 روزه از مسیر ریلی به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی این اردو با آموزش و پرورش و سپاه برگزار شده است بیان کرد: مانند سال گذشته مسئول اعزام آموزش و پرورش می باشد و سپاه در راستای برنامه های فرهنگی، اعزام روحانی،روای و مداح به آموزش و پرورش همکاری دارد.

غنایی با بیان اینکه جلسات توجیهی در مدارس برای دانش آموزان نیز انجام شده است گفت: تلاش داریم تا این حرکت بزرگ فرهنگی به نحوه شایسته ای برگزار شود و دانش آموزان بهره لازم را از این اردوی فرهنگی معنوی به دست آورند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در این اردو از مناطق عملیاتی فتح المبین،شلمچه،اردون رود،هویزه و نهر خین بازدید خواهند کرد و با رشادت ها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار