مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

طرح‌های اجرایی کمیته امداد رشد کمی و کیفی قابل قبولی دارد

طرح‌های اجرایی کمیته امداد رشد کمی و کیفی قابل قبولی دارد که در نتیجه همکاری مردم و مسئولان به دست آمده را از دست داد، بلکه باید بر نقاط ضعف غلبه کرد.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۵۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در جلسه معاونين توسعه مشاركتهاي مردمي شهرستانها و با حضور مدير كل امور اجرائي مشاركتهاي مردمي كشور گفت: کمیته امداد از بدو تاسیس خود برهه‌های پراز فراز و نشیبی را داشته است.

بهرام ولی زاده افزود: نباید نقاط قوت سنوات گذشته را که در نتیجه همکاری مردم و مسئولان به دست آمده را از دست داد، بلکه باید بر نقاط ضعف غلبه کرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه افزود: در این دوره‌های خاص که به وجود می‌آید، همه باید همدل و همصدا در راستای حرکت رو به رو رشد گام‌های مثبتی برداشته شود.

ولیزاده با اشاره به اینکه رویکردهای کمیته امداد با توجه به مسائل روز جامعه اتفاق می‌افتد، افزود: نباید مطالبات جدید موجب شود که همه اقدامات گذشته را کنار بگذاریم تا گذشته نیز فنا شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قبلی با صرف هزینه‌های مالی و کمک مردم پیش رفته است، تصریح کرد: هرچند باید نظرات جدید را بپذیریم که توقعات تغییر پیدا کرده است و باید امکانات بر اساس نیازهای روز خانواده‌ها ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون رویکرد مکانیزه شده که بسیار هم خوب است، اما باید از کارهای خوب گذشته دفاع کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امداد همواره در حال تغییر و تحول است، تصریح کرد: نباید شیب تغییراتی که در کمیته امداد رخ می‌دهد، انگیزه ها را خدشه دار کند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که پرواضح است ظرفیت‌هایی است که ما به بیشتر از آن دست پیدا کرده‌ایم و اعتمادی است که در بین مردم نسبت به کمیته امداد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با تاکید بر دفاع از نقاط قوت سنوات گذشته افزود: باید شرایط مناطق مختلف بر اساس ظرفیتهای شهرستان وهمچنین نیروی انسانی سنجش شود.

ارسال نظرات