مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان گیلان:
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قدس استان گیلان گفت: از 15 مهرماه تاکنون موفق به اعزام 3821 دانش آموز از استان گیلان به سرزمین های نور شدیم.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۲۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،اصغر زاده رستم گفت: از تعداد 3821 دانش آموزی که از استان گیلان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند، 80 درصد را بانوان و 20 درصد را برادران تشکیل می دادند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی سه روزه و چهار روزه برگزار می شود اضافه کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان گیلان از 15 مهر ماه با اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه آغاز شده تا 17 آبان ماه ادامه دارد و اردوهای مربوط به مناطق غربی معمولا سه روزه برگزار می شود.
 
همچنین زاده رستم افزود: بازدید دانش آموزان گیلانی از مناطق عملیاتی خوزستان از 20 آبان ماه آغاز و تا پایان اردوهای راهیان نور دانش آموزی ادامه دارد و این اردوها نیز چهار روزه برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: سهمیه ای که برای اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان گیلان در نظر گرفته شده اعزام 22 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور است که از این تعداد حدود شش هزار نفر به استان کرمانشاه و 16 هزار نفر به استان خوزستان اعزام خواهند شد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه تاکنون 19 کاروان به سرزمین های نور در استان کرمانشاه اعزام شده اند افزود: یادمان شهدای مرصاد, قصر شیرین, منطقه عملیاتی ثارالله, نمایشگاه جلوه های ویژه, امامزاده احمد بن اسحاق سرپل ذهاب, یادمان شهدای بازی دراز و پادگان ابوذر از جمله مکان هایی هستند که در سفر دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور مورد بازدید قرار گرفتند.
 
زاده رستم در ادامه گفت: شرکت در رزمایش "با افلاکیان" در اردوگاه توحید و اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقه مانند خواندن دل نوشته, خاطره و سرود از جمله برنامه های دیگر برای دانش آموزان گیلانی بوده است.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات