مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج آذربایجان غربی :

اعزام دهمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان آذربایجان غربی به سرزمین نور

دهمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان آذربایجان غربی به تعداد 1750نفر برای بازدید از یادمانها و زیارتگاههای مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۲۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،حسنعلی چراغی  گفت: تا به حال بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر این استان عازم مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی شدند.
 
 
سرهنگ چراغی  گفت: اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 26 مهرماه آغاز شده و تا آذر ماه  ادامه خواهد داشت.
 
 
وی افزود: مسیر این کاروان به ارومیه ،سردشت ،پیرانشهر ،نقده،اشنویه و مهاباد منتهی می شود  و دانش آموزان می توانند در درنمایش رزمی فرهنگی علمداران ولایت شرکت کنند.
 
چراغی  از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: این دانش آموزان به منظور آشنایی بیشتر با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی عزیمت می کنند.
 
وی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را مناسبترین راهکار در ترویج و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس دانست و گفت: دانش آموزان در این سفر درس استقامت، ایستادگی و خودباوری را در بازید از مناطق عملیاتی کشوربا مرور خاطرات شهدا و رزمندگان فرا می گیرند
 
وی بیان داشت : این استان علاوه بر دانش آموزان آذربایجان غربی  میزبان دانش آموزان دیگر استانها از جمله تبریز و اردبیل  نیز است .
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار