این مسیرها در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط‌زیست استان زنجان واقع‌شده و از این‌رو کارگروه ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی در این خصوص تشکیل‌شده که افراد متقاضی را از شرایط منطقه آگاه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۴۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان طبیعت استان زنجان دارای مناظر و اتفاقات قابل‌توجهی از لحاظ گردشگری است، گفت: منظره تجمع آهوان منطقه حفاظت‌شده دشت سهرین در آب‌وهوای برفی استان و یا برخی مناظر در منطقه انگوران و منطقه خرمنه سر در فصل تابستان گردشگران زیادی به استان زنجان جذب می‌کند.

تورج قاسمی افزود: مسیرهای گردشگری و طبیعت‌گردی در استان مشخص شده اند که این مسیرها در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط‌زیست استان زنجان واقع‌شده و از این‌رو کارگروه ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی در این خصوص تشکیل‌شده که افراد متقاضی را از شرایط منطقه آگاه خواهد کرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان استان زنجان با توجه به شرایط ویژه و مناسبی که در اغلب مناطق استان به صورت متمرکز وجود دارد می‌توانند اقدامات گسترده‌ای برای جذب گردشگران طبیعت از سایر استان‌ها انجام بدهند.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان افزود: وجود گیاهان دارویی ارزشمند فراوان، به دلیل اقلیم ویژه آن است و همچنین وجود حیواناتی از قبیل خرس قهوه‌ای، پلنگ، قوچ، میش، کل و بز بر جاذبه این مناطق در بحث گردشگری افزوده است.

ارسال نظرات