خبرهای داغ:
مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان:

استکبار آفت رشد و تعالی بشری است/ استکبار ستیزی یک مولفه عزت ساز است

مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان گفت: هر تلاشی در راستای عزتمندی ملت ایران استکبارستیزی است و لذا استکبار ستیزی یک مولفه عزت ساز است.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۳۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در میزگرد تخصصی با محوریت استکبارستیزی و 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان هر ساله یادآور سه رخداد بزرگ شهادت دانش آموزان معترض، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام (ره) به ترکیه است.

وی تصریح کرد: وجه اشتراک این سه رخداد بزرگ در استکبار ستیزی است و استکبار ستیزی هویت واحدی است که از 13 آبان ماه بدست می‎آید.

مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان به استکبار ستیزی و استکبار زدایی در 13 آبان ماه در کشور اشاره کرد و گفت: استکبار از نگاه اسلام کسی است که در برابر صدای حق لجاجت داشته باشد و در خقیقت استکبار در برابر جبهه حق قرار دارد.

فضیلت افزود: ظلم ستیزی جز گرایش‎های فطری بشریت است و تن دادن به استکبار را هیچ بشری نمی‎پذیرد و لذا استکبار یک آفت در جهان به شمار می‎آید.

وی خاطرنشان کرد: ظلم و استکبار یک آفت برای رشد و تعالی بشری است و لذا انسان به استکبار روی خوش نشان نمی‎دهد و همواره با آن مقالبه می‎کند.

مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان عزتمندی ملت را در گروی مبارزه با استکبار دانست و افزود: هر تلاشی در راستای عزتمندی ملت ایران استکبارستیزی است و لذا استکبار ستیزی یک مولفه عزت ساز است.

فضیلت ابراز داشت: مفهوم استکبار ستیزی نباید تنها منوط به راهپیمایی‎ها باشد و باید استکبار ستیزی در عزت یک ملت ریشه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار