خبرهای داغ:
مدرس دانشگاه تاکید کرد :

پاسخ به چرایی شعار« مرگ بر آمریکا»/ دولت باید استکبار ستیز باشد

مدرس دانشگاه گفت: ما باید جوانان را با مفاهیم انقلاب اسلامی آشنا کنیم و باید علل استکبارستزی را به این جوانان شرح دهیم.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۴۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، بابایی در میزگرد تخصصی با محوریت استکبارستیزی و 13 آبان اظهار کرد: اساس و پایه انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار نهادینه شده است و این مهم را می‎توان در کلام و بیانات امام(ره) درک کرد.

وی تصریح کرد: امام(ره) با بصیرتی که داشت استکبار ستیزی را یکی از راهبردهای انقلاب می‎دانست و بر این اساس نگاه بین المللی و فرامنطقه‎ای به انقلاب اسلامی داشت.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه در دورانی که مدیر مدرسه بودم این موضوع برای من جای تامل داشت چرا در مدرسه‎ای اجاز سوزاندن پرچم آمریکا داده نمی‎شود، گفت: اساس دین مبین اسلام استکبار ستیزی است و دولتی که به خود حق دخالت در مسائل و امور ملت ایران را می‎دهد باید استکبار ستیز باشد.

بابایی با بیان اینکه ما با دولت‎های سلطه گر و سلطه پذیر در دنیا رو به رو هستیم، افزود: کشوری مثل عربستان که باعث کشته شدن هزاران نفر انسان مومن میشود به دلیل آنکه یک کشور سلطه پذیر است و آمریکا از آن حمایت می‎کند در قبال این فاجعه پاسخگو نیست اما به محضی که در کشور ما چهار قاچاقچی مواد مخدر اعدام شود صدای مجامع بین المللی بلند می‎شود چرا که ایران نه سلطه‎گر و یا سلطه پذیر نیست.

وی با بیان اینکه باید به چرایی جوانان ما در خصوص شعار« مرگ بر آمریکا» پاسخ داده شود، گفت: ما باید جوانان را با مفاهیم انقلاب اسلامی آشنا کنیم و باید علل استکبارستزی را به این جوانان شرح دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها