فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده مه ولات:

دانش آموزان در کنار علم آموزی، روحیه انقلابی و استکبارستیزی را در خود تقویت کنند

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده مه ولات تاکید کرد: دانش آموزان امروز بایستی در کنار علم آموزی، آگاه به مسائل روز بوده و با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در تمامی صحنه های فرهنگی و علمی حضوری فعال داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۷۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی محولاتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و شهدای دانش آموز شهرستان مه ولات اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۷۵، روز هشتم آبان‌ ماه که سالروز شهادت شهید فهمیده است روز بسیج دانش‌آموزی نامیده شده و از هفت آبان تا ۱۳ آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

وی افزود: بدون شک درسی که از رشادت شهید فهمیده برای همه ما و خصوصا دانش آموزان عاید می شود درس حماسه، ایثار، فداکاری و ولایت پذیری است و بر همین اساس شعار امسال بسیج دانش آموزی ” دانش آموز بسیجی، حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا” تعیین شده است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده مه ولات تصریح کرد: توطئه جدید دشمنان ما کاهش روحیه جهادی و حماسی در جامعه ما مخصوصاً در جامعه جوان ما است تا از این طریق بتواند بسترهای نفوذ در امروز و فردا برای خودش فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموز امروز بایستی در کنار علم آموزی، آگاه به مسائل روز بوده و با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی همچون شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس که اکثر ایشان از قشر دانش آموزی بودند در تمامی صحنه های فرهنگی و علمی حضور داشته باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی مه ولات با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی با مشارکت حوزه های شهید فهمیده و حضرت رقیه (س) و نیز واحدهای مقاومت بسیج مدارس شهرستان برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می شود، اظهار کرد: در این هفته تعداد ۱۶۶ نفر از دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه با همکاری سپاه ناحیه و اداره آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی ضمن تقدیر از حمایت و همکاری فرمانده سپاه ناحیه و مدیر آموزش و پرورش مه ولات، و با دعوت از همه دانش آموزان و آحاد مردم شهرستان جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان تصریح کرد: امید است حضور پرشور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای دوستان انقلاب امیدبخش و برای دشمنان انقلاب اسلامی باعث ناامیدی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها