یادواره شهید شاخص دانش آموزی کشور شهید رضا سلیمانی ابهری و 36000 شهید دانش آموز کشور امروز در دبیرستان غیرانتفاعی خوارزمی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۷۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و در سومین روز از این هفته که به نام دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی نام گذاری شده است، یادواره شهید شاخص دانش آموزی کشور شهید رضا سلیمانی ابهری و 36000 شهید دانش آموز کشور امروز در دبیرستان غیرانتفاعی خوارزمی اردبیل برگزار شد.

در این یادواره که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان بسیجی ترتیب یافته بود، سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل طی سخنانی با گرامیداشت مقام شامخ شهدای دانش آموز، مأموریت امروز اداره آموزش و پرورش و دانش آموزان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تولید علم دانست و دانش آموزان حاضر را به عمل به وصایای شهدا فراخواند.

وی با خاطرنشان کردن ایثارگری ها و حماسه آفرینی های دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 ، از تمام دانش آموزان و دانشجویان و ملت عزیز کشورمان خواست تا در راهپیمایی امسال 13 آبان با حضور حماسی خود همچون سال های قبل، عشق و ارادت خود را به شهدا و مقام عظمای ولایت نشان دهند.

در ادامه در وصف شهدای دانش آموز مداحی شده و یاد و خاطره ی آنها گرامی داشته شد.

ارسال نظرات