جنگ نرم نیاز به پایگاه و حوزه مقاومت مکانی ندارد و هر جوانی خود یک پایگاه می باشد و با جمع شدن چندین جوان دور هم حوزه مقاومت را تشکیل داده و به مقابله با جنگ نرم بروید.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۲۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل پدر شهید نوروزی در دیدار دانش آموزان به بیان خصوصیات فرزند شهیدش پرداخت و گفت: یونس در موضوعات تحصیل، تهذیب و ورزش سرآمد دوستان خود بود و ولایت پذیری این جوان شهید حتی خود من را در تفکر فرو می برد.
پدر شهید یونسی در ادامه گفت: یونس جنگ نرم را کاملا درک کرده بود و برای مقابله پا میدان گذاشته بود و با انجام کارهای فرهنگی و ارزشی جوانان محل را دور خود جمع کرده بود.
وی در ادامه گفت: متاسفانه خود من نیز بعد از شهادت یونس به مقام والای او پی بردم و این دیدار را قدمی کوچک برای شناساندن این شهید و ترویج تفکراتش برای شما جوانان میدانم، لذا از شما خواهش دارم خود در راه شناخت شهیدان گام بردارید.
پدر شهید یونسی در ادامه باز به اهمیت مسئله جنگ نرم اشاره کرد و گفت: جنگ نرم نیاز به پایگاه و حوزه مقاومت مکانی ندارد و هر جوانی خود یک پایگاه می باشد و با جمع شدن چندین جوان دور هم حوزه مقاومت را تشکیل داده و به مقابله با جنگ نرم بروید، برای شبهاتی که مطرح می کنند جواب های قانع کننده بیابید و آنها را در سطح جامعه پخش کنید.
ارسال نظرات