آینده جامعه از آن شماست و زشت و زیبای آن با دستان شما پایه ریزی می شود، از این رو تحقق جامعه مطلوب و زیبا در گرو عملکرد نسل دانش آموز است.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۳۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: در دیدار با دانش آموزان بسیجی و اعضای ستاد پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان ، با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان گفت: دانش آموزان بسیجی در تحصیل ، اخلاق ، رفتار و سلوک در جامعه پیشتاز و ممتاز هستند.

آیت ا.. خاتمی افزود: آینده جامعه از آن شماست و زشت و زیبای آن با دستان شما پایه ریزی می شود، از این رو تحقق جامعه مطلوب و زیبا در گرو عملکرد نسل دانش آموز است.

وی در ادامه گفت: برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان چیزی بهتر از تشویق موثر نیست و لازم است مدیران و مربیان در مسیر تربیت مشوق دانش آموزان باشند.

امام جمعه زنجان اظهار داشت: در امر تربیت دانش آموزان باید سه ضلع خانواده، آموزش و پرورش و خود دانش آموزان باهم هماهنگ باشند و دست به دست هم بدهند.

آیت الله خاتمی افزود: در زمینه اردوهای راهیان نور، هم آموزش و پرورش و هم مجموعه بسیج در استان جدیت خوبی از خود نشان می دهند.

وی با بیان اینکه زنجان، استان ریشه داری است و عالمان برجسته ای را در دامن خود پرورده است، افزود: دانش آموزان باید این نام آوری ها را به کمال برسانند.

امام جمعه زنجان ، ضمن تشریح نقش تعیین کننده دانش آموزان و معلمان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب صنفی نبود بلکه از همه آحاد مردم در آن حضور داشتند و نقش دانش آموزانی که با اصرار و فشار بر والدین در جبهه ها حضور می یافتند ، بسیار پر رنگ بود.

امام جمعه زنجان با توصیه دانش آموزان به طراحی اهداف بزرگ و افق های بلند خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان ، آینده سازان و مدیران آینده کشور در تمامی عرصه ها خواهید بود بنابراین از نیروی جوانی و قابلیت ها و استعدادهای خود به نحو مطلوب استفاده کنید و مسئولین امر نیز باید در این زمینه دانش آموزان را تشویق نمایند و زمینه های لازم را برای پرورش آنان فراهم آورند.

در پایان این دیدار از دانش آموزان برگزیده و نخبه بسیجی در زمینه های علمی ، آموزشی و پرورشی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات