خبرهای داغ:
ناحیه بسیج پاسارگاد؛

دیدار با خانواده شهید دانش آموز قربانی در قالب طرح همکلاسی آسمانی

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان پاسارگاد دانش آموزان دبیرستان حجاب در قالب طرح همکلاسی آسمانی با حضور در منزل خانواده شهید دانش آموز فبهرام قربانی از مقام والای این شهید تجلیل به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۳۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان پاسارگاد دانش آموزان دبیرستان حجاب در قالب طرح همکلاسی آسمانی با حضور در منزل خانواده شهید دانش آموز فبهرام قربانی از مقام والای این شهید تجلیل به عمل آوردند. بخانم حقیقی مدیر محترم این دبیرستان در این دیدار  گفتند: همه ما بخصوص دانش آموزان مدیون ایثارگری شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس بوده و افتخارات امروزه ما در عرصه های مختلف به واسطه خون پاک آنها است.شهدا و خانواده هایشان ذخایر اصلی انقلاب بوده و سرکشی و بازدید از خانواده های گرانقدرشان از وظایف مهم مسئولان است.

* شهید دانش آموز بهرام قربانی در  فروردین سال 1346 مقارن با عید سعید قربان در محله علی آباد دیده به جهان گشود ؛ همزمان با تحصیل در مغازه پدر کار می کرد و بیشتر اوقات در جمع آوری محصولات باغات پدر را یاری می داد.چندین بار به جبهه های جنوب اعزام شد سرانجام در کردستان و در تاریخ 15 خردادماه سال1365 در منطقه فاو به دیدار دوست شتافت.

* فرازی از وصیت نامه شهید :
همه برادران و خواهران را توصیه می نمایم و از دوستان و ادامه دهندگان راه شهدا می خواهم که مطیع فرامین امام امت باشند و از هر معصیتی خودداری کنند و در نماز های جمعه و جماعت و دعاهای توسل و کمیل که انسان را به سوی حق سوق می دهد شرکت فعال داشته باشند.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.



 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار