مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره:
ارائه مشاوره‌های تحصیلی، آموزش دانش‌آموزان زیرپوشش به منظور تعمیق باورهای دینی و کمک به توانمندسازی فکری و فرهنگی دانش‌آموزان از جمله فعالیت‌های این گروه است.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۵۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره در جلسه مشترک با رابطان فرهنگی همکار با کمیته امداد خرم‌دره گفت: مددجویان کمیته امداد خرم‌دره شامل طرح‌های مددجویی و شهید رجایی هستند

ابوالفضل احمدی با اشاره به ارائه 35 سرفصل خدماتی به مددجویان کمیته امداد افزود: خدمات حمایتی کمیته امداد بر اساس نیازهای مددجویان ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از گروه‌های ویژه زیرپوشش کمیته امداد دانش‌آموزان هستند، تصریح کرد: در حمایت از دانش‌آموزان خدماتی از قبیل برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی، برگزاری دورههای آموزشی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور بررسی و پیگیری بهتر مشکلات دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد از همکاری رابطین فرهنگی حاضر در مدارس نیز بهره گرفته شده است، گفت: در حال حاضر 35 رابط فرهنگی با کمیته امداد شهرستان خرمدره همکاری دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه رابطین فرهنگی در همکاری با کمیته امداد خدمات متعددی ارائه می‌دهند، اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های تحصیلی، آموزش دانش‌آموزان زیرپوشش به منظور تعمیق باورهای دینی و کمک به توانمندسازی فکری و فرهنگی دانش‌آموزان از جمله فعالیت‌های این گروه است.

ارسال نظرات