فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:
سارق منزل در زنجان قبل از هر اقدامي بازداشت شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۶۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: فرهنگ سازي و ارتقاء آگاهي شهروندان درخصوص مسائل اجتماعي ،انتظامي از طريق ارائه آموزش هاي همگاني از اولويت هاي كاري پليس زنجان محسوب مي شود.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: با اعلام حضور سارقي در يك منزل مسكوني بلافصله گشت پليس جهت بررسي موضوع به محل اعزام و با سرعت عمل خود سارق را قبل از هر گونه اقدامي دستگير كرد.

خاني پور به شهروندان توصيه كرد که در زمان عوض شدن مستأجر قبلي، حتماً تويي قفل درب هاي ورودي و اصلي را تعويض كنيد؛ از نگهداري وجوه نقد و طلاجات زياد در منزل و در يک مکان مشخص و ناامن خوداري كنيد؛ سوابقي از مشخصات و جزئيات اموال با ارزش خود را تهيه نماييد تا در زمان سرقت بتوان از آن استفاده کرد؛ تا حد امكان از خالي گذاشتن منزل خودداري و براي اطمينان بيشتر ، بر روي ديوارها، كليه پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگير، پاسيو و ... حفاظ محكم و مقاوم نصب كنيد؛ كنترل ورود و خروج در مجتمع هاي مسكوني را به سرايدار يا نگهبان مطمئن بسپاريد با اين حال از بازگذاشتن درب ورودي منزل (حتي براي مدت كوتاهي) در طول شبانه روز خودداري كنيد؛ چنانچه در اطراف محل زندگي شما خانه هاي خالي از سكنه و نيمه ساز وجود دارد از منزل خود مراقبت بيشتري به عمل آوريد.

وي در خاتمه از كشف يك دستگاه خودرو مسروقه پرايد نيز در شب گذشته خبر داد

ارسال نظرات