خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید فهمیده زیرکوه خبر داد
فرمانده حوزه شهید فهمیده بسیج دانش آموزی زیرکوه گفت: 130نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۹۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

محمد حسین سلحشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهارداشت: بهترین روند انتقال ارزشهای اسلامی، انقلابی و معارف شهدا و دفاع مقدس به این قشر پویا همین اردوهای راهیان نور است.

فرمانده حوزه شهید فهمیده بسیج دانش آموزی زیرکوه با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در جهت کیفیت بخشی به این اردوها اقدامات لازم را انجام دهیم، گفت: با توجه به تاثیر معنوی و فرهنگی کاروان های راهیان نور بر روی دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان، اجرای این برنامه فرهنگی در شرایط حاضر لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم شهرستان با حضور 130 دانش آموز نهم آبان ماه و در قالب سه دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

سلحشور با بیان اینکه این اردو با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال جنگ و ایستادن در برابر استکبار جهانی برگزار می شود، افزود: مراسم دعا و نیایش، روایت خاطرات و معارف دفاع مقدس، بازدید از مناطق مختلف عملیاتی در جنوب کشور و ادای احترام به شهدای والا مقام کشور از مهم ترین برنامه هایی است که در این اردوی معنوی برگزار خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها