خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی سپاه شیروان پیرامون تحلیل مسائل روز منطقه و جهان از جمله بررسی واقعه منا و بی تدبیری دولت عربستان،بحران سوریه و عراق و برجام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۰۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی سپاه شیروان پیرامون تحلیل مسائل روز منطقه و جهان از جمله بررسی واقعه منا و بی تدبیری دولت عربستان،بحران سوریه و عراق و برجام برگزار شد.

در این جلسه هادیان سیاسی به بررسی نقش محوری ایران در تحولات میدانی روزهای اخیر در سوریه پرداختند و برگ برنده در مذاکرات وین را در دستان حامیان ملت سوریه عنوان کردند و بر رقم زدن سرنوشت سوریه به دستان خود مردم آن تاکید کردند.

آقای روحانی از هادیان سیاسی ناحیه شیروان به نقش موثر رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل مردم در پاسداری از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: مادامی که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند هیچ ابرقدرتی نمی تواند به انقلاب و مملکت ما آسیب برساند.

در ادامه تحلیل برجام و تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرایط اجرایی شدن آن مورد بررسی قرار گرفت که لغو کامل تحریم های ظالمانه و حفظ عزت و سربلندی و امنیت ایران اسلامی خواسته هادیان سیاسی بود.

در این هم اندیشی هادیان سیاسی بر برگزاری جلسات هفتگی تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها