یک تولیدکننده بازی های رایانه ای از تولید بازی سفیر عشق روایتگر حضور مسلم ابن عقیل در کوفه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۰۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،  عماد رحمانی  اظهار کرد: بازی سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل ( ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) است که علاوه بر روایت این بخش از زندگی این بزرگوار در قالب چند فلش بک و فلش فروارد به حادثه کربلا نیز می پردازد.

وی ادامه داد: سفیر عشق نخستین بازی مذهبی – تاریخی در کشور است که بازی نامه آن با تحقیقات وسیع  و مشورت با کارشناسان مذهبی تدوین شده است، همچنین برای غنی تر شدن روایت، تکمیل فیلمنامه انیمیشن سینمایی این اثر نیز آماده است که همراه با عرضه بازی اکران خواهد شد.

این تولیدکننده بازی های رایانه ای همچنین گفت: دید بازی از منظر سوم شخص است، همچنین گیمر در این بازی از دید یکی از همراهان حضرت مسلم به جریان ماجرا می پردازد، مراحل را پشت سر می گذارد و البته در چند موقعیت نیز کارکتر اصلی مسلم ابن عقیل (ع ) است. ژانر بازی اکشن ماجرایی بوده و تقریبا تمام نبردها با شمشیر انجام می شود به غیر از چند مورد خاص که ممکن است با دست خالی یا سلاح دیگری باشد.

وی افزود: بخش اصلی روایت  بازی در کوفه رخ می دهد اما بر اساس مستندات تاریخی بررسی مکان های متنوعی نظیر مخفی گاه مختار، زندان کوفه، دارالاماره، منزل مختار، منزل هانی، نخلستان و مسجد اعظم کوفه شبیه سازی شده است. همچنین برای نخستین بار بر اساس نقشه های تاریخی به طور کامل شهر کوفه  مدلسازی شده است

ارسال نظرات